Głównym celem warsztatów jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta.
WARSZTATY POZWOLĄ PAŃSTWU:
-
poznać wyznaczniki wysokiej jakości w obsłudze klienta
-
rozwinąć umiejętności stosowania konkretnych narzędzi komunikacyjnych w kontaktach z klientem
-
prowadzić bardziej profesjonalne i dobrze przygotowane rozmowy z klientami
-
zdiagnozować najczęstsze sytuacje trudne w obsłudze
-
poznać skuteczne sposoby reakcji na różne zachowania klientów
PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA
1. WYMIARY JAKOŚCI OBSŁUGI, DOBRA I ZŁA OBSŁUGA
2. UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE W KONTAKCIE Z KLIENTEM
3. KOMUNIKACJA POZAWERBALNA
4. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA Z KLIENTEM
5. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE
6. KONFLIKT W RELACJI Z KLIENTEM
PROWADZĄCA
MIRELLA KAMIŃSKA - od kilkunastu lat realizuje warsztaty menedżerskie wdrażając nowoczesne rozwiązania w zakresie technik zarządzania, coachingu, budowania zespołów, obsługi klienta i komunikacji w biznesie. Specjalizuje się w długofalowych projektach rozwojowych dla kadry kierowniczej typu MBA. Szkoli trenerów wewnętrznych. Od początku swojej działalności zawodowej prowadzi także szkolenia anglojęzyczne. Realizuje sesje szkoleniowe i facylitacyjne dla organizacji wielonarodowych (m.in. ING Bank Śląski S.A., SGL Carbon Group, CMC Group). Projektant i realizator cyklu szkoleń wspomagających proces transformacji gospodarczej w oddziałach amerykańskiej instytucji finansowej Opportunity International w krajach Europy Środkowowschodniej. Współautorka książki "Panowanie nad stresem" wydanej jako pozycja nr 1 w kolekcji BusinessWeek Polska. Miłośniczka kina i egzotycznych podróży.
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkoleń prosimy o kontakt pod numerem telefonu (22) 244 25 42 lub adresem e-mail: office@businesshouse.pl